7. август 2015.

Sta treba da imate u torbi za plazu? :)

Pozdrav svima ,znam da svi zelite da vam se lepo zavrsi raspust , zato jos uvek necu poceti da pisem postove #Backtoschool :)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1. Krema za suncanje

Krema za  suncanje je obavezna i to svi znate samo je na vama koju cete kremu izabrati. Ne zaboravite da je namazete!




















2. Balzam za usta
 
 Ako volite sminku mozete poneti neki balzam za usta ili labelo. Odmorite lice od sminke barem dok ste na moru :)















3. Kupaci

Mozete poneti jedan rezervni kupaci, nikad se ne zna mozda zatreba





















4. Sesir ili kacket

Ne zaboravite da poneseti neki kacket ili sesir. Treba ce vam :)





















5. Telefon + slusalice

Iskreno preporucujem da nosite telefon ali zavisi sta cete raditi na njemu. Potrudite se da se kupate i suncate a ne da visite na Facebook-u..Mozete da ponesete slusalice i slusate muziku.




6. Knjiga 

Mozete poneti knjigu da citate dok ste na plazi.























7. Naocare za suncanje

Ponesite naocare za suncanje ako vam smeta sunce
















Nadam se da vam je post pomogao i da vam se svideo. Uzvivajte na raspustu dok jos traje :)



18 коментара:

  1. Odlica blog i post naravno,uclanila sam se u tvoj blog.Uclani se ti u moj <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se dopada tvoj blog,divno pises.Srecno ☺ Uclanila sam se


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su savrsene kao i tvoj blog naj si :*

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, pocela sam te slijediti, uzvrati :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jooj gde si pronasla ove divne slicice ? Predposlednja me je ostavila bez daha. Super post samo tako nastavi. Pratim te i bilo bi mi drago da se i ti uclanis u nas blog ako zelis. Pozdrav lepotice<333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na We Heart It-u :)) I mene isto stvarno je slika predobra.. Hvala ti puno,uclanicu se draga <333

      Избриши
  6. Drago mi je što ovo nije još jedan B2S post, slike u postu su super!☺♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma koristan post!Odlicno!
    Pogledaj moj novi post http://thinkpinkpeoples.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Hvala ti na svim savetima i idejama! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš --> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши