12. август 2015.

#Back To School 2

Pozdrav svima,kao sto sam obecala danas ponovo pisem post #Backtoschool


Vreme je za zdravu uzinu!

 

1.Casa puna voca

Sareno i slatko.Uopste nije vazno koje je doba godine jer u svakom mesecu ima nekoliko vrsta voca.Uzmite casu i ubacite voce i jedite zdravo















2.Jogurt i dodatak

Jogurt je zakon.Ako izaberes grcki tip jogurta obezbedices sebi vise belancevina i manje secera.Uz jogurt mozete uzeti i malo voca. (Mozete uzeti i badem,orahe..)














3.Mozete kupiti sta hocete,jer retko ko se zdravo hrani u skoli ali se nadam da cete poceti od ove godine :)

Ovo se sad ne odnosi za post #Backtoschool ali ko hoce moze da proba da napravi.Ovaj recept sam nasla na internetu,jos uvek nisam isprobala ali cu probati :)

Sastojci:
- 1 zrela banana
- 2 veća jaja
 
Priprema:

Najpre pomoću viljuške ispasirajte bananu. Umutite jaja, pa ih sjedinite sa voćem. Naravno, po želji možete dodati razne sastojke poput meda, cimeta, mlevenih lešnika, badema, kokosa, ali i ako ih spremite samo od jaja i banane bićete sigurno zadovoljni.
 Na srednjoj temperaturi pecite palačinke od testa koje ste pripremili, otprilike po minut sa svake strane. Možete koristiti tiganj sa nelepljivim dnom i spremati ih bez imalo masnoće, ili po želji koristiti ulje (najbolje kokosovo) ili maslac.


19 коментара:

  1. Njammm <3 odlican post :)
    novi post na mom blogu :)

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Probacu ovo sa palacinkom, izgleda ukusno.

    #Procitaj ako zelis moj novi post i misljenje o postu napisi u komentaru. Ako ti se svidja blog pridruzi se <3

    ОдговориИзбриши
  3. Lepe slike i sjajan recept!

    Flyovanje.blogspot.com
    Uclanila sam se u tvoj blog

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Pogledaj moj blog ako zelis, veceras izlazi 50 facts tag :)
    http://thecristallexperience.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Lepe slike ♥

    P.S. Pogledajte moj blog
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Upravo sam te pocela pratiti jer sam tek naisla na tvoj blog, ali jako mi se svida. Vidim da nas zanimaju iste stvari :D btw, probala sam ovaj recept vec prije i odlican je! Ja jos volim dodati malo mljevenih zobenih pahuljica i to sve izmiksam u blenderu, pa dobijem glatku smjesu, makar je i samo ovako odlicno. Svakako prepoucujem, a najbolje je to sto je to zdravo, a tako fino!
    http://lunasworld17.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja mnogo volim voce i sve vocne proizvode! Cim kupim jogurt, ubacicu svoje voce i napraviti vocni jogurt. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post. Lets follow eachother on GFC. Please follow me and leave a comment . Then I will come back and follow you asap, l oves

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako dobar post. Učlanila sam ti se u blog, pa ako želiš možeš i ti u moj. Pogledaj jedan od prvih mojih postova, bila bih ti zahvalna. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши