5. август 2015.

Summer Fashion-Converse :)) HB Olivia Holt

 Pozdrav svima , ovom prilikom bi htela da cestitam 18. rodjendan jednoj od najlepsih i najboljih glumica-Olivia Holt! 5.8.1997.
 Za danas sam napravila 2 kombinacije sa starkama koje sam ja sama napravila preko jednog programa.









































1.combination

Ovo je kombinacija majce,suknje i starka.Meni je jako lepa ali mi je ipak za nijansu lepsa druga kombinacija :)











;0


2.combination

Ovo je kombinacija mint i bele boje.Mint majca,beli sorc i naravno starke.. Eos,slusalice i torbica :) Po meni 
prelepa kombinacija



























18 коментара:

  1. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!
    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  2. Olivia je napunila 18 i ja nju obozavam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je lepsa 1 kombinacija ali nemam nista ni protiv druge,samo napred

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, preplatila sam se, preplati se I ti na moj blog:
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Obe kombinacije su prelepe,inače jako volim te nežnije pastelne boje,a prva kombinacija može jako lepo izgledati uz preplanuli ten.

    Poseti i moj blog i ako ti se sviđa pretplati se :)
    http://blogjednesanjatorke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. 2. kombinacija *_* pre !

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Obaraju sa nogu! Imaš jako lep ukus! :)

    ОдговориИзбриши