9. септембар 2015.

Back to school tag

Pozdrav svima,danas cu uraditi jedan tag znam da nisam dugo postavljala post ali pocela je skola i nemam toliko vremena da pisem.Postove cu izbacivati 2 nedeljno i to ako stignem :)




















1.Da li volis skolu?
 -Da :) uglavnom zbog drustva ali zivot bi bio dosadan kada ne bi bilo skole

2.Zasto si uzbudjena za ovu godinu?
 -Prva sam godina srednje i bila sam uzbudjena zbog svega,jer je ovo novi pocetak skole :)

3.Koji su ti omiljeni predmeti
 -Srpski i istorija :D

4.Koje predmete najmanje volis?
 -Matematiku

5.Imas li vannastavnu aktivnost?
-Imam,engleski

6.Koja ti je omiljena stvar u vezi skole?
-Nemam omiljenu

7.Kako preziveti dosadnu lekciju?
 -Pokusaj na sto zanimljiviji nacin da je naucis :)

8.Koliko godina si imala kada si prvi put nosila sminku u skolu?
-Idalje je ne nosim u skolu

9.Gde kupujes skolski pribor?
-Uglavnom u Livro knjizari

10.Koji su ti skolski ciljevi?
-Da zavrsim srednju pa fakultet normano

11.Imas li neke savete za one koje krecu u srednju skolu sledece godine?
-Imam,nemojte biti povuceni nego pridjite svakome i upoznajte se

12.Torba ili ranac?
-Ranac



















To je to sto se tice ovog taga,do tada.. :)
Pozdrav..

22 коментара:

  1. Odllicno si odradila ovaj tag <3 LY

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su slatki ovi rančevi na kraju ♥
    I ja volim školu zbog društva a i mislim da bi mi bilo dosadno bez škole.. :)

    Novi post→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post kao i odgovori :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo dobar Tag. Uclanila sam se u tvoj blog jer stvarno dobro pises i imas potenijala. Samo bih ti predlozila da promenis pozadinu ili da stavis da bude belo iza bloga da bi moglo lakse da se cita.☺♥

    Ako mozes pogledaj i ti moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno ♥ Promenicu pozadinu,radim na dizajnu :)
      Uclanicu se kad budem na laptopu

      Избриши
  5. odličan post,najviše mi se sviđa savjet vezano za srednju,tako je nikako ne treba biti povučen ..i meni je omiljeni predmet historija ,dok matematika..uh i ja je mrzim!

    iamforeverdirectioner.blogspot.co
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan tag, inace nisam ljubitelj istorije a ni srpskog (mada je to vise jer mi se ne dopada nas nastavnik)...Ali zato matematiku malo je reci da obozavam...Sminku takodje ne nosim jer mislim da je ne potrebna...
    Sve u svemu odlican post...

    -Mia
    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. hi, you have a really great blog :)
    I really like how you write
    You may agree to follow for follow?
    it would be great :)
    kisses from Polish: *
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Blog ti je odlican obozavam da ga citam :)
    Nadam se da ces uskoro okaciti novi post

    ОдговориИзбриши
  9. predobro *-*♥ imam pitanje kako si uspjela tako daleko i dobro s blogom? ja i prijateljica smo nove na blogu možeš nas pogledat i reći dali smo dobre?? http://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши