6. октобар 2015.

Moje omiljene Youtuberke :)

1.Zorannah

-Verovatno vecina vas je prate ili su barem culi za nju.Ona je jedna od najpoznatijih blogerki na Balkanu,ali takodje ima i yt kanal.  Link kanala: Zorannah





















2.Jana Dacovic
-Za nju znam od kad je napravila yt kanal ali sam od skoro pocela da je pratim (mozda nekih 2-3 meseca)
Link njenog yt kanala: Jana Dacovic





















3.Ann Drea
-Isto kao i za Janu,ne pratim je dugo ali ima stvarno kvalitetne klipove. Link kanala: Ann Drea




















4.Marija Zezelj
 -Za nju sam saznala kad je bio Meet Up u Beogradu.Pogledala sam klipove od Jane i Andree i videla Mariju u jednom od Janinih klipova.Od tada sam pocela da je pratim. Link kanala: Marija Zezelj





















5.Ruzica Rupic
-Za nju sam isto saznala kad i za Mariju.Mislim da snima stvarno ima dobre klipove ali izgleda mi starije
 ( izvinite ako se neko ne slaze sa tim) Takodje je ucestvovala u Pinkovim Zvezdicama. Link kanala: Ruzica Rupic






















6.Bethany Mota
-Verovatno svi znate za nju.Poznata Americka Yt.Snima stvarno kvalitetne klipove ali je ne gledam cesto u zadnje vreme. LInk kanala: Bethany Mota

29 коментара:

  1. Ja ih obozavam, Zorana je moj idol od uvek,a ove ostale bih bas volela da upoznam <33

    outfit post na mom blogu:


    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobar post,ja sve ove jutjuberke redovno pratim sem Ruže.



    New post/novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/lucluc-wish-list.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!!!
    Pratim sve jutjuberkee!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post pratim ih sve <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Bethany je jedna I od mojih omiljenih. :)
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  6. Great post! thanks for sharing you have a stunning blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post.Beth pratim jako dugo :D
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa ako možeš u moj(ako želiš)
    ivanasworldbyivanar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post
    I ja pratim sve ove youtuberke ❤❤

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Pogledaj Lazywawe, svidece ti se :)
    Zapratila sam tvoj blog, ako zelis uzvrati :*

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. gledam ih isto, ali ipak su mi strane youtuberke bolje :)
    Jako dobar post! ♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. http://www.dragabolonja.blogspot.hr/
    odličan post!! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post.❤
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши