15. август 2015.

#Backtoschool 3 :)

Pozdrav svima,danas idem 3 post #Backtoschool. Danas cu vam staviti 3 kombinacije koje mozete nositi u skolu :)

1.combination


:)
 Jednostavna kombinacija za skole.Patike,majca,farmerke i raanac. :)


















2.combination                                                                                                                                                                                        

Takodje jedna jednostavna kombinacija u dve boje:bela i zuta. Izvinite ako je zabranjeno da se nose majce na bretele.
















3.combination                                                                                                                                                                                            


                                                                                                                                                               








Po meni najlepsa kombinacija.Majca,farmerke,sat,ranac i nike patike.

19 коментара:

  1. Najvise mi se svida 2. Kombinacija. Samo ne bih nosila duboke starke. I ova torba nije u mom stilu, ali lijepa je :D
    Super ti je izgled bloga :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Najlepsa mi je 1 kombinacija

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, najvise mi se dopada prva kombinacija!
    Imas jako lep blog, uclanila sam se..
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se svidela poslednja kombinacija,jer je jako prikladna za skolu,u kakvoj zemlji zivimo zabranice nam i farmerke da nosimo,hahah :D
    Usput preeedobarrr posttt ♥

    Poseti moj blog,novi post je tu :)

    diamondnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prva kombinacija mi se najviše dopada, ali nažalost idem u školu u kojoj iscepane farmerice nisu dozvoljene... :( Super post!♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prva kombinacija je nabolja :)

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/back-to-school-with-alex-wake-up-for.html

    ОдговориИзбриши
  7. Woww kombinacije su savrsene<3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши