2. фебруар 2016.

Sta pokloniti decku za Dan zaljubljenih

-Zdravo svima, znate da se blizi dan zaljubljenih. Kao i uvek meni je to obican dan,ali naravno nekom je ovo veoma vazan dan.

Pa da pocnemo sa idejama :

1. U knjizari mozete pronaci one male papirice u razlicitim bojama, kupite 100 komada i na tim papiricima ispiste 100 razloga zasto ga volite.















 2. Ako vas decko voli da jede pogotovo slatkise i kolace,mozete ga iznenaditi tako sto cete mu pokloniti kolace u obliku srca,koje mozete same napraviti ili ih naruciti u poslasticarnici.






















3. Ukoliko u vasem gradu ima neka utakmica, a vas decko je navijac, kupite dve karte za utakmicu jednu za sebe a drugu poklonite njemu ili mu kupite neku majcu ili bilo sta vezano za klub.






















4. Mozete mu pokloniti omiljeni parfem ili neki koji se vama mnogo svidja. Svi smo opsednuti muskim parfermima.





















5.Poklonite ram za slike, a naravno unutra vasa zajednicka slika








5 коментара:

  1. Odlicne ideje za poklon,ali ja nemam decka haha tako da cu rado sebe pocastiti sa nekom stvarcicom. :))
    Odlican post.

    pratim tvoj blog,ako zelis uzvrati --> Peace.Love.Chic

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideje!!!
    Ako želiš prijavi se na naš blog (uzvraćamo) i pogledaj naš novi post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/02/diy-cupkavi-podmetac-i-cupkavi-deo-stola.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične ideje :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. sve ieje su jako slatke!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zahvaljujući moćnom bacaču čarolija zvanom dr. Ajayi, nakon 4 godine razdvojenosti uspjela sam se pomiriti sa suprugom, nikad ne vjerujem da ćemo se ikad vratiti, ali kad sam upoznala dr. Ajayija, shvatio je da ništa nije nemoguće, odlučila sam pokušati , Rekla sam dr. Ajayi o svom suprugu i ostalim potrebnim stvarima koje mora znati da bi se moj muž vratio, rekao mi je što moram učiniti i slijedila sam njegove upute, nakon tjedan dana ljubavne čarolije nazvao me suprug a on je molio da se vrati kući. od tada je naš brak procvjetao i mi smo u miru. Ako vam je za bilo kakav problem potrebna pomoć čarobnjaka, obratite se dr. Ajayi Email: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp / Viber na +2347084887094 i bit ćete najsretnija osoba na svijetu poput mene.

    ОдговориИзбриши