29. јануар 2016.

I'm back!

-Zdravo svima, nakon vise od 3 meseca odlucila sam da obnovim ovaj blog. Daa,jako ste mi nedostajali od poslednjeg puta kad sam napisala post a to je bio 14.8.2015.
Videla sam da i pored svih meseci moje neaktivnosti da je neko ulazio i citao moj blog. Zato sam i odlucila da se vratim.
Postovi ce izlaziti sad svakog 3-4 dana i potrudicu se da budem sto aktivnija.
Pozelite mi srecu :)
- PS Ako me neko zaprati nek se javi u komentar da mu uzvratim pracenje :)





















































20 коментара:

  1. Mnogo mi se svidja izbor tvojih slika na blogu i ceo dizajn je jako lep ! Zapratila sam te , pa ako zelis uzvrati!

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Paa.. dobrodošla nazad i sretno :D
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Srecno u daljem radu drago mi je da si se vratila

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su stvarno predivne,bas mi se svidaju!!
    Ako zelis da se medusobno zapratimo,javi :*
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Sada i ja tebe pratim <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican ti je izgled bloga, svidjaju mi se i slike koje postavljas. :)
    Dobrodosla nazad i srecno :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Dobro došla nazad! Slike su precool :)

    ✨kreativanblog.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je sto si odlucila da obnovis blog!!Srecno :)

    Uclanila sam se,nadam se da ces uzvratiti!!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Imaš super blog! <3
    Hvala ti na posjeti mom blogu, ja sam tebe follow na GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga :

    staliaisbae.blogspot.com
    living-like-v.blogspot.com

    Hvala ti! <3<3

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post!!!
    Pogledajte nas zadnji post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-case.html

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar post!Blog izgleda super.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bili mi mogla uzvratiti,kao što si navela putem komentara:)
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post :D jedva cekam novi post :D

    ОдговориИзбриши